Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra

Barbola Dominik Gábor (2021) Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Barbola_Dominik_szakdolgozat.pdf] PDF
Barbola_Dominik_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjaink felgyorsult világában, ahol a modern technológiák az élet minden területén jelentős szerepet töltenek be, üzleti szempontból is jelentős változások következtek be. A digitalizáció minden üzletág működésére hatással van, így a marketing tradicionális felfogását és módszereit is megváltoztatta, ezzel egy új korszakot létrehozva a marketing stratégiák összeállításában. Ahogy a digitális innovációk elterjedtek a vásárlókkal való kapcsolat és kommunikáció is megváltozott (Francis, 2021). Mindez együttesen hozta létre azt a közeget, amelyben a mai marketing kampányok működnek. A marketing mix változása és fejlődése is az új technológiákhoz köthető, hiszen ez hozta el a lehetőségét annak, hogy a vállalatok és fogyasztó jelen idejű, két oldalú kommunikációt folytathassanak. A digitalizáció számos új marketing csatornát és eszközt hozott magával, ezek közül az egyik legfrissebb, a marketing mix napjainkban széleskörben használt eleme az influencer marketing, amely számos iparágban kulcsfontosságú a marketing stratégia felállításában és sikerességében. Mindennek köszönhetően jött létre az influencer marketing is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, hatékonyság, influencer marketing, közösségi média marketing, vásárlási szándék
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet