Barbola Dominik Gábor (2021) Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Barbola_Dominik_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjaink felgyorsult világában, ahol a modern technológiák az élet minden területén jelentős szerepet töltenek be, üzleti szempontból is jelentős változások következtek be. A digitalizáció minden üzletág működésére hatással van, így a marketing tradicionális felfogását és módszereit is megváltoztatta, ezzel egy új korszakot létrehozva a marketing stratégiák összeállításában. Ahogy a digitális innovációk elterjedtek a vásárlókkal való kapcsolat és kommunikáció is megváltozott (Francis, 2021). Mindez együttesen hozta létre azt a közeget, amelyben a mai marketing kampányok működnek. A marketing mix változása és fejlődése is az új technológiákhoz köthető, hiszen ez hozta el a lehetőségét annak, hogy a vállalatok és fogyasztó jelen idejű, két oldalú kommunikációt folytathassanak. A digitalizáció számos új marketing csatornát és eszközt hozott magával, ezek közül az egyik legfrissebb, a marketing mix napjainkban széleskörben használt eleme az influencer marketing, amely számos iparágban kulcsfontosságú a marketing stratégia felállításában és sikerességében. Mindennek köszönhetően jött létre az influencer marketing is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, hatékonyság, influencer marketing, közösségi média marketing, vásárlási szándék |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |