A közösségi média szerepe az egészséges életmódban az y generáció körében

Kovács Tímea Beatrix (2021) A közösségi média szerepe az egészséges életmódban az y generáció körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A KÖZÖSSÉGI MÉDIA SZEREPE EGÉSZSÉGES ÉLETMÓDBAN AZ Y GENERÁCIÓ KÖRÉBEN - Kovács Tímea.pdf] PDF
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA SZEREPE EGÉSZSÉGES ÉLETMÓDBAN AZ Y GENERÁCIÓ KÖRÉBEN - Kovács Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (835kB)

Absztrakt (kivonat)

Az online tér napjainkban szinte mindenki számára könnyen elérhető, a hétköznapi rutinunk részévé vált a használata. Rengeteg információt hordozó jelenség, melynek megvan a maga előnyös oldala és számos hátulütője. A közösségi média egy olyan online térben elérhető eszköz, mely segítségével kapcsolatot tudunk tartani, nemcsak a körülöttünk élőkkel, de a világ bármely pontján összeköthet két embert, országhatárokat és kontinenseket átívelve. Ezenkívül lehetőségünk nyílik véleményünk kinyilvánítására, a számunkra fontos dolgok megosztására a társadalom többi tagja felé. Számtalan további előnyt rejt, többek között hozzásegít az ismereteink kiszélesítéséhez. A tanulási folyamatokat már nem csupán fizikailag létező könyvekből tudjuk átvenni, hanem az internet, és a közösségi platformok segítségével lehetőségünk van szinte végtelen mennyiségű információhoz jutni, megosztani egymással a tudásunkat. Témám kiválasztásánál fontos tényező volt, hogy olyan területen kutassak, ami nemcsak tanulmányaimmal függ össze, de összekapcsolódik az érdeklődési körömmel is. A sport, az egészséges étkezés, és nem utolsó sorban a mentális egészség témája sok éve foglalkoztat. Saját tapasztalataim szerint az ember akkor kezd el igazán ezekkel a témákkal foglalkozni, amikor a felsoroltak valamelyikével elégedetlen a saját életében, és ennek a megváltoztatására keres valamilyen alternatívát. Ezek a panaszok lehetnek testi vagy lelki eredetűek egyaránt. Azonban az egészségesebb életforma eléréséhez nem csupán akkor kell ezekkel a kérdésekkel foglalkoznunk, ha problémákat tapasztalunk, – legyen ez fizikai vagy mentális – inkább a megőrzésre, és tudatosságra kell fókuszt helyeznünk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egészség, internetmarketing, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet