A TikTok térnyerése az online marketingben

Steigervald Róbert (2021) A TikTok térnyerése az online marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Steigervald Róbert szakdolgozat.pdf] PDF
Steigervald Róbert szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A TikTok alig pár hónapja/éve robbant be a köztudatba, de máris napjaink egyik legtöbbször emlegetett alkalmazása lett, egyre gyakrabban hallunk róla marketinges körökben, barátainktól, vagy éppen böngésszük mi magunk. Az érdekes az benne, hogy az eddig megismert közösségi oldalakhoz képest teljesen más a felépítése, kommunikációja és egyenlőre főleg a fiatalabb korosztály dominál rajta.  Ennek véget vetve tehát úgy gondolom, épp itt az ideje lerántani a leplet erről az egyenlőre kicsit mostohaként kezelt social platformról, és bemutatni a felépítését, sajátos nyelvezetét és potenciálját. Habár elsősorban marketinges szemüveggel fogom nézni az applikációt, de nem titkolt célom az is, hogy azoknak is meghozzam a kedvét, akik eddig ódzkodtak attól, hogy esélyt adjanak neki.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hatházi Csaba
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, online értékesítés, online marketing, Tiktok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet