Steigervald Róbert (2021) A TikTok térnyerése az online marketingben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Steigervald Róbert szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A TikTok alig pár hónapja/éve robbant be a köztudatba, de máris napjaink egyik legtöbbször emlegetett alkalmazása lett, egyre gyakrabban hallunk róla marketinges körökben, barátainktól, vagy éppen böngésszük mi magunk. Az érdekes az benne, hogy az eddig megismert közösségi oldalakhoz képest teljesen más a felépítése, kommunikációja és egyenlőre főleg a fiatalabb korosztály dominál rajta. Ennek véget vetve tehát úgy gondolom, épp itt az ideje lerántani a leplet erről az egyenlőre kicsit mostohaként kezelt social platformról, és bemutatni a felépítését, sajátos nyelvezetét és potenciálját. Habár elsősorban marketinges szemüveggel fogom nézni az applikációt, de nem titkolt célom az is, hogy azoknak is meghozzam a kedvét, akik eddig ódzkodtak attól, hogy esélyt adjanak neki.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing, online értékesítés, online marketing, Tiktok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |