Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében

Szabó Gabriella (2021) Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szabó Gabriella_2021.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szabó Gabriella_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Ahogyan a nagy civilizációk megjelenésével minden lány és asszony, úgy szüleink, nagyszüleink is ápolták bőrüket, ám ez a tevékenység manapság még fontosabbá vált az embereknek. Megszámlálhatatlan szépségipari termék ígéri a szerintük mindenki által áhított örök fiatalságot. Az emberek azonban már nem elégszenek meg azzal, hogy látják a kozmetikumok hatásait, azt is pontosan tudni akarják, mit tartalmaz az adott termék, hol és milyen körülmények között állították elő, valamint végeztek-e emiatt állatkísérleteket. Jelenlegi időszakunkban, a koronavírus okozta veszélyhelyzetben még inkább felértékelődött egészségünk ápolása. A természetes hatóanyagokkal kapcsolatban egyszerűen csak két tábor létezik: van, aki a híve, és van, aki nem. Egyes vásárlók allergiásak sok növényi összetevőre és ez általában a bőrön azonnal jelentkezik. A hívők viszont ebből a szempontból tudatosan vásárolnak, mindig megnézik az összetevő listákat és kerülnek bizonyos mesterséges anyagokat. Az általam vizsgált vállalkozásnak nincs egyszerű dolga a piacon, hiszen már itthon is számos hasonló termék közül választhat a fogyasztó. A teljesség igénye nélkül: Adrienne Feller női, illetve férfi arcápoló termékei magyar termálvízzel és különböző olajokkal készülnek magas minőségben; a NATICS biokozmetikai márka hi-tech, természetes és hatékony alapanyagokat ígér, káros adalékok nélkül; a PHI natúrkozmetikum manufaktúraként indult, mára kisüzem lett és így tovább. Ebben a mezőnyben kell egyedi terméket és sikeres értékesítési rendszert kialakítania a Vintage Beautynak. Dolgozatom elején bemutatom a jelenlegi trendeket a fogyasztói társadalomban, a magyar kozmetikai piacot és néhány fontos szereplőjét, majd rátérek a Vintage Beauty marketingkommunikációs eszközeire. Primer vizsgálatom online kvalitatív megkérdezés volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, fogyasztói társadalom, kozmetika, marketingkommunikáció, szépségipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:10
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet