Szabó Gabriella (2021) Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Szabó Gabriella_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Ahogyan a nagy civilizációk megjelenésével minden lány és asszony, úgy szüleink, nagyszüleink is ápolták bőrüket, ám ez a tevékenység manapság még fontosabbá vált az embereknek. Megszámlálhatatlan szépségipari termék ígéri a szerintük mindenki által áhított örök fiatalságot. Az emberek azonban már nem elégszenek meg azzal, hogy látják a kozmetikumok hatásait, azt is pontosan tudni akarják, mit tartalmaz az adott termék, hol és milyen körülmények között állították elő, valamint végeztek-e emiatt állatkísérleteket. Jelenlegi időszakunkban, a koronavírus okozta veszélyhelyzetben még inkább felértékelődött egészségünk ápolása. A természetes hatóanyagokkal kapcsolatban egyszerűen csak két tábor létezik: van, aki a híve, és van, aki nem. Egyes vásárlók allergiásak sok növényi összetevőre és ez általában a bőrön azonnal jelentkezik. A hívők viszont ebből a szempontból tudatosan vásárolnak, mindig megnézik az összetevő listákat és kerülnek bizonyos mesterséges anyagokat. Az általam vizsgált vállalkozásnak nincs egyszerű dolga a piacon, hiszen már itthon is számos hasonló termék közül választhat a fogyasztó. A teljesség igénye nélkül: Adrienne Feller női, illetve férfi arcápoló termékei magyar termálvízzel és különböző olajokkal készülnek magas minőségben; a NATICS biokozmetikai márka hi-tech, természetes és hatékony alapanyagokat ígér, káros adalékok nélkül; a PHI natúrkozmetikum manufaktúraként indult, mára kisüzem lett és így tovább. Ebben a mezőnyben kell egyedi terméket és sikeres értékesítési rendszert kialakítania a Vintage Beautynak. Dolgozatom elején bemutatom a jelenlegi trendeket a fogyasztói társadalomban, a magyar kozmetikai piacot és néhány fontos szereplőjét, majd rátérek a Vintage Beauty marketingkommunikációs eszközeire. Primer vizsgálatom online kvalitatív megkérdezés volt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, fogyasztói társadalom, kozmetika, marketingkommunikáció, szépségipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |