A Generali Biztosító Zrt. képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció

Kiss Bettina (2015) A Generali Biztosító Zrt. képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Generali Biztosító Zrt képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció.pdf] PDF
A Generali Biztosító Zrt képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Generali Biztosító Zrt., Belső PR, Arculat, Vállalati kommunikáció, Vállalati arculat
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 17:23
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 13. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet