A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével

Vörös Gábor (2021) A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vörös Gábor szakdolgozat.pdf] PDF
Vörös Gábor szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatommal szeretném áttekinteni a sportmarketing helyzetét a koronavírus-járvány hatására illetve, hogy egy konkrét klub kommunikációs tevékenységéről információkat szolgáltassak és a COVID-19 hatásait jobban átláthatóvá tegyem a labdarúgás világában. Szekunder kutatásom elején ismertettem a téma elméleti hátterét, definiáltam a legfontosabb fogalmakat úgy, mint a marketing is a marketingmix. Az elméleti kitekintést követően a szolgáltatások speciális tulajdonságairól írtam, majd a szolgáltatásmix (7P) elemeit részleteztem a labdarúgás példáján keresztül. Bemutattam a sportmarketinget annak jelentőségét és kommunikációs lehetőségeit. Górcső alá vettem a szponzorációt, mint a legfőbb sportmarketinges eszközt majd a digitális ökoszisztémát elemeztem a labdarúgásban.Szakdolgozatom második felében kvantitatív és kvalitatív primer kutatásokat végeztem, melynek célja egyrészről az volt, hogy megismerjem a futball szurkolók, a labdarúgó mérkőzéseket követő nézők digitális fogyasztói preferenciáit, illetve, hogy átfogó képet adjak a sportmarketing helyzetéről és a koronavírus-járvány hatásáráról a labdarúgás világában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kárász Zsófia Veronika
Külső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hatásvizsgálat, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, labdarúgás, sport, sportmarketing, szurkoló
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:09
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet