Vörös Gábor (2021) A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vörös Gábor szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatommal szeretném áttekinteni a sportmarketing helyzetét a koronavírus-járvány hatására illetve, hogy egy konkrét klub kommunikációs tevékenységéről információkat szolgáltassak és a COVID-19 hatásait jobban átláthatóvá tegyem a labdarúgás világában. Szekunder kutatásom elején ismertettem a téma elméleti hátterét, definiáltam a legfontosabb fogalmakat úgy, mint a marketing is a marketingmix. Az elméleti kitekintést követően a szolgáltatások speciális tulajdonságairól írtam, majd a szolgáltatásmix (7P) elemeit részleteztem a labdarúgás példáján keresztül. Bemutattam a sportmarketinget annak jelentőségét és kommunikációs lehetőségeit. Górcső alá vettem a szponzorációt, mint a legfőbb sportmarketinges eszközt majd a digitális ökoszisztémát elemeztem a labdarúgásban.Szakdolgozatom második felében kvantitatív és kvalitatív primer kutatásokat végeztem, melynek célja egyrészről az volt, hogy megismerjem a futball szurkolók, a labdarúgó mérkőzéseket követő nézők digitális fogyasztói preferenciáit, illetve, hogy átfogó képet adjak a sportmarketing helyzetéről és a koronavírus-járvány hatásáráról a labdarúgás világában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatásvizsgálat, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, labdarúgás, sport, sportmarketing, szurkoló |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |