Baritz Balázs (2021) Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
szakdolgozat_BaritzBalázs_XRT3ZV_final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat elsődleges célja a Netpincér, azaz új nevén: Foodpanda marketingstratégiájának elemzése, mely kétségtelenül sikeres, hiszen a Netpincér hazai kontextusban, a Foodpanda pedig nemzetközi téren is piacvezető pozíciót tudhat magáénak. A dolgozat mindazon kérdésekre keresi a választ, mint hogy mi állhat a név és arculatváltás mögött, milyen lehetőségek és nehézségek prognosztizálhatók a vállalat következő időszakában, emellett egy átfogó elemzést ad az ételszállító óriás(ok) működéséről, stratégiáiról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | arculat - image, kvantitatív módszerek, marketingstratégiák, márkaépítés, szolgáltatás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

