Közösségi média szerepe az értékesítésben

Gebauer Orsolya Kíra (2021) Közösségi média szerepe az értékesítésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Közösségi_média_szerepe_az_értékesítésben_Gebauer_Orsolya_FU771H.pdf] PDF
Közösségi_média_szerepe_az_értékesítésben_Gebauer_Orsolya_FU771H.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a közösségi média szerepét vizsgálom az értékesítésben. A kutatásom témáját illetően, mindenféleképpen olyan témát szerettem volna választani, amely aktuális, része a mindennapoknak és nem utolsó sorban, amit közel érzek magamhoz. Kutatásom célja az, hogy bemutassam a magyar fogyasztók milyen közösségi média felületeket használnak a mindennapokban, illetve az emberek hajlandóságát az online vásárlásához. Célom továbbá az is, hogy összefüggéseket találjak arra, hogy az influencerek mennyire befolyásolják a fogyasztók vásárlási szokásait. Szakdolgozatom szekunder kutatása során felhasznált szakirodalommal és a kérdőívem segítségével feltérképezem a közösségi média szerepét az értékesítésben, illetve kiderítem, hogy a fogyasztóknak mi a véleményük a közösségi médiáról, influencerekről, online vásárlásról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Külső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, fogyasztó(k), influencer, influencer-marketing, Instagram, közösségi média, online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:09
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet