Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel

Rába Orsolya (2021) Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel.pdf] PDF
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A mai világban egyre több és több nagyvállalat alkalmaz az online hirdetéseiben influencereket. De vajon mitől lesznek ezek a reklámok rendkívül sikeresek? Van-e valamilyen „titkos receptje” az influencer marketingnek? Milyen típusú influencereket keres egy nagyvállalat az online hirdetéseihez? Mik a feltételei a közös kollaborációnak és milyen eredményeket várnak el a partnerek a közös együttműködéstől? Ezekre a kérdésekre kerestem válaszokat a szakdolgozatom írása során. Lehetőségem volt egy nagyvállalat munkatársait az influencer marketingről kérdezni, hogy ők hogyan alkalmazzák a gyakorlatban, majd ezeket a válaszokat a fogyasztók véleményével vetettem össze, akik egy általam készített kérdőívet töltöttek ki ezzel a témával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Külső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, fogyasztó(k), influencer, influencer marketing, Instagram, közösségi média, nagyvállalat, tartalomgyártás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:09
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet