Rába Orsolya (2021) Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai világban egyre több és több nagyvállalat alkalmaz az online hirdetéseiben influencereket. De vajon mitől lesznek ezek a reklámok rendkívül sikeresek? Van-e valamilyen „titkos receptje” az influencer marketingnek? Milyen típusú influencereket keres egy nagyvállalat az online hirdetéseihez? Mik a feltételei a közös kollaborációnak és milyen eredményeket várnak el a partnerek a közös együttműködéstől? Ezekre a kérdésekre kerestem válaszokat a szakdolgozatom írása során. Lehetőségem volt egy nagyvállalat munkatársait az influencer marketingről kérdezni, hogy ők hogyan alkalmazzák a gyakorlatban, majd ezeket a válaszokat a fogyasztók véleményével vetettem össze, akik egy általam készített kérdőívet töltöttek ki ezzel a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, fogyasztó(k), influencer, influencer marketing, Instagram, közösségi média, nagyvállalat, tartalomgyártás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |