Harkai Áron (2021) A fogyasztói magatartás és a vásárlási döntési folyamat vizsgálata a sport-táplálékkiegészítők esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Harkai Áron_QY05SC_Szakdolgozat_Végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témáját az egyre nagyobb aktualitást és figyelmet szerző megatrend az egészséges életmód és a hozzá kapcsolódó egészséges táplálkozás miatt választottam. Hatalmas rivalizálás van a meglévő fogyasztói csoportokért és az újabbak bevonzásáért, amit elsősorban a marketingtevékenységekkel érnek el. Ezeknek a hatalmas összegű marketing költségvetésének köszönhetően már mindenki ismer és akár fogyaszt is ilyen termékeket. Egy olyan napról-napra nagyobb népszerűséget örvendő készítmények fogyasztói szokásáról írtam, amiről a fogyasztók tudásszintje, hiedelmei túlságosan eltérőek. Szakdolgozatom elkészítésével rálátást szeretnék kapni a sport-táplálékkiegészítőket használók vásárlásának és fogyasztásának motivációs tényezőire, felmérni a tájékozottságukat és hozzáállásukat ezáltal csoportokba osztani őket és következtetéseket levonni, hipotéziseim vizsgálásával.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, sport, táplálkozás, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |