Kiss Luca Blanka (2021) Mixin - Egy kattintással minden! Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kiss Luca Blanka -Szakdolgozat 2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom aktualitását a streaming szolgáltatások világszerte tapasztalható hihetetlen mértékű térnyerése és növekedési tendenciája adja, melyet – kis késéssel – a hazai trend is követ, köszönhetően a magyarországi piacra az elmúlt években egymás után belépő digitális platformoknak.Elsőként definiálom a streaming fogalmát, valamint bemutatom annak történelmi fejlődését az első élő online közvetítéstől napjainkig, amikor a legnépszerűbb platformok már több száz millió előfizetővel rendelkeznek. Ismertetem a hazánkban jelen lévő szolgáltatókat és azok piaci helyzetét, valamint a Magyarországra az elkövetkezendő években érkező piaci szereplőket és újdonságokat. Külön kitérek a koronavírus okozta pandémia iparágra gyakorolt hatására, és felvázolok több lehetséges fejlődési irányt. Dolgozatom következő fejezetében egy új, Mixin névvel ellátott streaming platform koncepcióját ismertetem, mely ötvözi a jelenleg egymástól elváló audio és video szolgáltatásokat, és további, a piacon eddig nem tapasztalható többlet funkciókkal rendelkezik. Meghatározom a leendő szolgáltatás elméleti célcsoportját, ismertetem a tervezett előfizetési struktúrát, valamint összeállítom a bevezetéskor alkalmazható lehetséges marketing eszközöket.Ezt követően ismertetem a primer kutatásként alkalmazott, 21 kérdést tartalmazó kérdőívet és annak koncepcióját. A kérdőív összeállításánál figyelembe vettem, hogy a potenciális felhasználóktól érkező visszajelzések a lehető legértékesebbek legyenek az új platform szempontjából. A kérdőív elemzéséhez hipotéziseket határoztam meg. Dolgozatom zárásaként összefoglalom a primer és szekunder kutatások eredményeit. Emellett felülvizsgálom az új platform koncepcióját, és javaslatot teszek annak érdekében, hogy a bevezetése minél eredményesebb lehessen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, ábrák, média, piaci lehetőségek, szórakozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |