Puskás Ágnes (2021) Az egészséges életmód térnyerése az élelmiszeriparban - A fogyasztói magatartás vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT _ Az egészséges életmód térnyerése az élelmiszeriperban - A fogyasztói magatartás vizsgálata_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban az egészség, az egészségtudatos életvitel egyre nagyobb szerepet kap az életünkben. Szeretnénk megóvni testünket, jobban figyelünk az egészségünkre, az orvostudomány fejlődésével pedig egyre több ember ismeri fel táplálkozási problémáit, intoleranciáit. Ennek hatása az élelmiszeriparban, élelmiszermarketingben is megmutatkozik. A növekvő érdeklődést mi sem mutatja jobban, mint hogy a különböző üzletek polcain egyre nagyobb arányban jelennek meg az alternatív táplálkozási irányzatokat kiszolgáló termékek, termékkategóriák. A piac telítődése arra ösztönzi a márkákat, hogy minél előnyösebb termékjellemzőkkel, minél minőségibb termékeket kínáljanak a fogyasztók számára. Dolgozatomban szeretném megvizsgálni a mentes termékekhez fűződő fogyasztói magatartást, a csomagoláson található jelzések jelentőségét, valamint a tudatosság mértékét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | csomagolás, egészség, élelmiszerfogyasztás, fogyasztói magatartás, mentes termékek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |