Előadói Marketingmenedzsment

Bereczky Zoltán András (2021) Előadói Marketingmenedzsment. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakmai Dolgozat Bereczky Zoltán András.pdf] PDF
Szakmai Dolgozat Bereczky Zoltán András.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Balogh Dávid interjú.pdf] PDF
Balogh Dávid interjú.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (111kB)
[thumbnail of Mélyinterjú kérdéssor guide.pdf] PDF
Mélyinterjú kérdéssor guide.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (63kB)
[thumbnail of Jusztin Levente interjú.pdf] PDF
Jusztin Levente interjú.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (157kB)

Absztrakt (kivonat)

A következő dokumentumok tartalmazzák szakdolgozatomat és a hozzá mellékelt interjúk további tartalmi részeit. A szakdolgozat az előadói marketingmenedzsment témával foglalkozik, melyben kitér sok marketinges módszerre, kutatás található benne, illetve tanácsok előadók és zenekarok számára. Saját és külső forrásból szerzett információk alapján készült a dolgozat, illetve személyes tapasztalatok is megtalálhatóak a fejezeteken belül. A marketinges megközelítés tanulmányaim alapjaira , illetve az elmúlt hónapok konzultációira épült.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, ábraelemzés, ábrák, ipar, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:09
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet