Bereczky Zoltán András (2021) Előadói Marketingmenedzsment. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakmai Dolgozat Bereczky Zoltán András.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Balogh Dávid interjú.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (111kB) |
|
PDF
Mélyinterjú kérdéssor guide.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (63kB) |
|
PDF
Jusztin Levente interjú.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (157kB) |
Absztrakt (kivonat)
A következő dokumentumok tartalmazzák szakdolgozatomat és a hozzá mellékelt interjúk további tartalmi részeit. A szakdolgozat az előadói marketingmenedzsment témával foglalkozik, melyben kitér sok marketinges módszerre, kutatás található benne, illetve tanácsok előadók és zenekarok számára. Saját és külső forrásból szerzett információk alapján készült a dolgozat, illetve személyes tapasztalatok is megtalálhatóak a fejezeteken belül. A marketinges megközelítés tanulmányaim alapjaira , illetve az elmúlt hónapok konzultációira épült.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, ábraelemzés, ábrák, ipar, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |