Szelényi Bernadett (2021) Innovatív termék bevezetése a környezettudatosság jegyében, fogyasztói és vállalati szempontból vizsgálva a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése kapcsán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szelényi_Bernadett_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat hazai és külföldi szakirodalmak segítségével mutatja be a környezetbarát új termék bevezetéssel kapcsolatos fontosabb információikat, a siker és bukás tényezőit, illetve a környezettudatos fogyasztás lényegi elemeit. A kutatás fókuszában a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése áll és annak fogyasztói és vállalati szempontjainak vizsgálata. Az eredmények rávilágítanak a vállalat döntésének hátterében rejlő mozgatórugókra, előnyökre és hátrányokra, a díszcsomagoló piacon tapasztalható trendekre, illetve a fogyasztók új termék iránti attitűdjeire. Végül javaslatot tesz az új termékkel kapcsolatban, amely segíthet a vállalat marketing döntéseinek kialakításában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, innováció, környezettudatosság, piaci bevezetés, sikertényezők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |