Innovatív termék bevezetése a környezettudatosság jegyében, fogyasztói és vállalati szempontból vizsgálva a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése kapcsán

Szelényi Bernadett (2021) Innovatív termék bevezetése a környezettudatosság jegyében, fogyasztói és vállalati szempontból vizsgálva a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szelényi_Bernadett_szakdolgozat.pdf] PDF
Szelényi_Bernadett_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat hazai és külföldi szakirodalmak segítségével mutatja be a környezetbarát új termék bevezetéssel kapcsolatos fontosabb információikat, a siker és bukás tényezőit, illetve a környezettudatos fogyasztás lényegi elemeit. A kutatás fókuszában a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése áll és annak fogyasztói és vállalati szempontjainak vizsgálata. Az eredmények rávilágítanak a vállalat döntésének hátterében rejlő mozgatórugókra, előnyökre és hátrányokra, a díszcsomagoló piacon tapasztalható trendekre, illetve a fogyasztók új termék iránti attitűdjeire. Végül javaslatot tesz az új termékkel kapcsolatban, amely segíthet a vállalat marketing döntéseinek kialakításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, innováció, környezettudatosság, piaci bevezetés, sikertényezők
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:09
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet