Közösségi média marketing a B2B szektorban

Finta Benedek (2021) Közösségi média marketing a B2B szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of FintaBenedek-JGFAFZ-Szakdolgozat-SMB2B.pdf] PDF
FintaBenedek-JGFAFZ-Szakdolgozat-SMB2B.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (827kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen kutatás a B2B szektorban használt közösségi média marketing gyakorlatokat hivatott feltárni, megvizsgálva a közösségi média hatását a piacra, valamint azt hogy hogyan képes az érdekeltfelek számára az értékteremtésre. A dolgozat továbbá egy kvantitatív kutatás útján tárja fel a magyar B2B vállalatok közösségi média marketing tevékenységét az integrált kommunikáció szempontjából. A dolgozat részletesen foglalkozik a vállalatok által használt tartalmakkal, csatornákkal, hirdetési módszerekkel, valamint az általános stratégiával.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mizsák-Simon Dóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zelena András
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B, közösségi média, kvantitatív módszerek, Magyarország, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:09
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet