Finta Benedek (2021) Közösségi média marketing a B2B szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
FintaBenedek-JGFAFZ-Szakdolgozat-SMB2B.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (827kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen kutatás a B2B szektorban használt közösségi média marketing gyakorlatokat hivatott feltárni, megvizsgálva a közösségi média hatását a piacra, valamint azt hogy hogyan képes az érdekeltfelek számára az értékteremtésre. A dolgozat továbbá egy kvantitatív kutatás útján tárja fel a magyar B2B vállalatok közösségi média marketing tevékenységét az integrált kommunikáció szempontjából. A dolgozat részletesen foglalkozik a vállalatok által használt tartalmakkal, csatornákkal, hirdetési módszerekkel, valamint az általános stratégiával.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, közösségi média, kvantitatív módszerek, Magyarország, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |