A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban

Szabó Réka (2021) A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_szabó_réka.pdf] PDF
szakdolgozat_szabó_réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (9MB)
[thumbnail of beolvasott_20211205-1150.pdf] PDF
beolvasott_20211205-1150.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (474kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája japán és magyar reklámok közötti különbségek. Kutatásom során hipotézisemet szeretném bizonyítani. A japán és magyar reklámok egyértelműen különböznek egymástól, a reklámokban használt eszközökben. Ez a kulturális különbségekre és az eltérő történelmi háttérre vezethető vissza.A hipotézisem bizonyításához, 10 japán és 10 magyar reklámot fogok megvizsgálni 5 ugyanazon multinacionális cégtől. Illetve ezen felül, egy magyar és egy japán cég reklámját is megvizsgálom. A reklámok tartalmát először egyenként elemzem, majd összehasonlítom.Az elvégzett munkám során olyan két ország televíziós reklámozási szokásait fogom összehasonlítani melyeknél, mindkét ország esetében a reklámozás tekintetében fontos helyet foglalnak el a hagyományok, ám mégis két merőben távoli és különböző térségről van szó. Ráadásul ebből az egyik összehasonlított fél jelenleg a világ harmadik legnagyobb gazdasági és technológiai hatalma és ezzel együtt mégis a világ egyik legrejtélyesebb és bonyolultabb országa.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Japán, magyar, marketing, marketingkommunikáció, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:09
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet