Grigoncza Nóra Ágnes (2021) Munkáltatói márkaépítés és pályakezdők elhelyezkedési szokásai Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Grigoncza Nóra Ágnes_Szakdolgozat_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A munkahely meghatároz egy közösséget, mentális kihívásokat, egy biztonságos környezetet (hiszen amíg nem volt home office, szinte annyi időt töltöttünk a munkahelyünkön, mint otthon). Emiatt tehát célszerű egy hozzánk leginkább passzoló, igényeinket kielégítő munkahelyet keresnünk, ahol ezek a tényezők kedvezőek. Kíváncsi voltam arra, hogy kortársaim, a pályakezdő fiatalok hogyan gondolkodnak a munkavállalásról, és hogy munkáltatói oldalról milyen tevékenységek irányulnak arra, hogy munkáltatói márkaépítésen keresztül fejlesszék a toborzási folyamataikat és elkötelezzék a meglévő munkavállalókat. Szakdolgozatomat magyarországi vállalatok employer branding tevékenységéről szól, és ehhez kapcsolódóan a pályakezdő fiatalok preferenciáiról munkahelyválasztásra vonatkozóan. A kutatás során kvalitatív és kvantitatív módszerekkel az alábbi hipotéziseket vizsgáltam meg: I. A COVID világjárvány következtében a munkavállalók igényei közé beépült, hogy jellemzően távolról dolgoznának, alkalmankénti irodai jelenléttel.II. A LinkedIn közösségi média csatorna szerepe a legjelentősebb az employer branding kommunikációban. III. A hagyományos állásbörzék veszítettek jelentőségükből, már nem relevánsak a fiatalok számára álláskeresés szempontjából a többi platformhoz képest.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | álláskeresés, employer branding, munkaerőpiac, Munkáltatói márka, pályakezdők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |