Ruhák értékesítésének hatékony növelése közösségi oldalakon való reklámozással

Kalinics Hanna (2021) Ruhák értékesítésének hatékony növelése közösségi oldalakon való reklámozással. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kalinics_Hanna_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kalinics_Hanna_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom központjában a közösségi médián való ruhahirdetések voltak. Mind a szekunder és mind a primer kutatásom is bebizonyította, hogy az interneten egyszerű és hatásos hirdetni. Az online reklámoknak manapság nagyobb sikere van, mint az offline hirdetéseknek. A közösségi média platformokat rengetegen használják, azonban egy eladónak fontos kiszűrni a saját célközönségét a hatékony értékesítéshez. Dolgozatomban kiderült, hogy melyik közösségi média platformokon lehet a legeredményesebben hirdetni, hogyan viselkednek a fogyasztók online vásárlás során, továbbá, hogy egy vállalkozásnak miként kell felépítenie marketingstratégiáját és hogyan tud a közösségi platformokon vásárlókat szerezni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
Kisfürjesi Nóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, közösségi média, online értékesítés, online marketing, ruhaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet