Fotovoltaikus rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák

De Jager Roland (2021) Fotovoltaikus rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Egyéni mély interjú kivonatok.pdf] PDF
Egyéni mély interjú kivonatok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (332kB)

Absztrakt (kivonat)

A megújuló energia és azon belül a napenergia egy világszerte egyre növekvő iparág. Ez egyrészt az egyre fejlődő állami támogatási rendszereknek köszönhető, másrészt a technológia fejlődésének. A globális trendek azt mutatják, hogy 2021-ben egy kis eltérés figyelhető meg, de összességében egyre olcsóbbá válnak ezek a rendszerek. Dolgozatomban a lakossági napelemes rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárásokat és az azokra épülő marketing stratégiákat elemzem. Írok továbbá arról is, hogy mi alapján döntenek a befektetés mellett és milyen elvárásokat állítanak fel a kivitelező cégekkel szemben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Szabó Enikő Zsuzsanna
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói élmény elvárások, Fotovoltaikus piac, marketing stratégia, Napelemes rendszer telepítés, Napelemes rendszerek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet