De Jager Roland (2021) Fotovoltaikus rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Egyéni mély interjú kivonatok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (332kB) |
Absztrakt (kivonat)
A megújuló energia és azon belül a napenergia egy világszerte egyre növekvő iparág. Ez egyrészt az egyre fejlődő állami támogatási rendszereknek köszönhető, másrészt a technológia fejlődésének. A globális trendek azt mutatják, hogy 2021-ben egy kis eltérés figyelhető meg, de összességében egyre olcsóbbá válnak ezek a rendszerek. Dolgozatomban a lakossági napelemes rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárásokat és az azokra épülő marketing stratégiákat elemzem. Írok továbbá arról is, hogy mi alapján döntenek a befektetés mellett és milyen elvárásokat állítanak fel a kivitelező cégekkel szemben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Fogyasztói élmény elvárások, Fotovoltaikus piac, marketing stratégia, Napelemes rendszer telepítés, Napelemes rendszerek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |