Vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben

Barilló Cintia Erika (2021) Vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat .pdf] PDF
Szakdolgozat .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban szinte minden hagyományosan működő tevékenység az interneten is megtalálható, így a vásárlás is lebonyolítható már az interneten keresztül. Az interneten már szinte minden olyan áruháztípus jelen van, ami a világhálón kívül létezik. Megtalálhatóak többek között élelmiszerüzletek, éttermek, jegypénztárak, utazási irodák vagy éppen számítástechnikai boltok. Az online vásárlással kapcsolatban egyre többet hallunk ennek veszélyeiről, illetve pozitívumairól.  Mivel egyre többen részesítik előnyben az otthonról történő online vásárlást, létrejöttek különböző jogszabályok is, melyeknek célja a fogyasztók védelme, a bizalom erősítése, valamint a kockázatok csökkentése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Külső
Mestertanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói szokások, internethasználat, vásárlói magatartás, vásárlói magatartás modellek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet