Barilló Cintia Erika (2021) Vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban szinte minden hagyományosan működő tevékenység az interneten is megtalálható, így a vásárlás is lebonyolítható már az interneten keresztül. Az interneten már szinte minden olyan áruháztípus jelen van, ami a világhálón kívül létezik. Megtalálhatóak többek között élelmiszerüzletek, éttermek, jegypénztárak, utazási irodák vagy éppen számítástechnikai boltok. Az online vásárlással kapcsolatban egyre többet hallunk ennek veszélyeiről, illetve pozitívumairól. Mivel egyre többen részesítik előnyben az otthonról történő online vásárlást, létrejöttek különböző jogszabályok is, melyeknek célja a fogyasztók védelme, a bizalom erősítése, valamint a kockázatok csökkentése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói szokások, internethasználat, vásárlói magatartás, vásárlói magatartás modellek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |