Szeberényi Flóra (2021) A GTC Magyarország és a Nhood Services Hungary szervezetek online marketingkommunikációs tevékenysége az ingatlanszektorban, a koronavírus járvány vonzatában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (316kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom az online marketingkommunikációval foglalkozik és az online marketingkommunikáció promóciós eszközeinek jelentőségét hivatott vizsgálni a hazai ingatlanszektoron és két, ebben az ágazatban tevékenykedő vállalaton keresztül. Az ingatlanok értékesítésénél mindig is elengedhetetlen szükség volt/van/lesz a marketingnek valamely formájára, hiszen ez az ágazat az eladásokról, kiadásokról szól. Úgy gondoltam ezen keresztül ki tudom fejteni és jól be tudom mutatni kutatásaimat. Dolgozatom, illetve kutatásom fókuszában a GTC Magyarország Zrt. és a NHOOD Services Hungary Kft. online marketingtevékenysége, -kommunikációja és ezekre kialakított eszközei, illetve a koronavírus járvány okozta helyzet erre a kifejezett területre vonatkozó hatásainak vizsgálata áll.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, ingatlanszektor, irodapiac, online marketing, online marketingkommunikáció, online marketingkommunikációs eszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |