Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével

Novák Petra (2021) Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat - Novák Petra.pdf] PDF
szakdolgozat - Novák Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az e-kereskedelem és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt. Ezen kívül bemutatom az e-kereskedelmi modellek típusait, a pandémia hatását az értékesítési csatornára, valamint az online értékesítést befolyásoló eszközöket is. Elsődleges célomnak tekintettem, hogy bemutassam, hogyan változtak a fogyasztók vásárlási szokásai és ez mennyire bizonyulnak tartósnak. Mindezt egy kérdőíves kutatással vizsgáltam, melynek célcsoportja a vírus előtti és a vírus hatására online vásárlókká vált fogyasztók. Emellett megvizsgálom a Black Crystal kisvállalkozást étékesítési szempontból, ahol összevetem a koronavírus előtti és utáni időszakot, az ügyfélkör, árképzés, marketing, piaci megjelenés és termelési kapacitás szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árképzés, Black Crystal, értékesítési csatorna, koronavírus-járvány (COVID-19), online érékesítést befolyásoló eszközök, online értékesítés, piaci megjelenés, termelési kapacitás, ügyfélkör, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet