A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére

Elbert Dénes Sámuel (2021) A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Elbert Dénes Sámuel (UMOUIJ) Szakdolgozat.pdf] PDF
Elbert Dénes Sámuel (UMOUIJ) Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom központi témájának azt választottam, hogy a nonbusiness marketing hogyan változtatja meg a vállalkozások megítélését. Ezért is tettem fel magamnak azt a kérdést, hogy mi lehet a vállalkozások indíttatása, ténylegesen megtérül-e egy ilyen befektetés. Továbbá hogy az emberek szemében hogyan változik meg egy vállalkozás és ha változik, akkor milyen mértékben. Ezért választottam kutatási módszeremnek a kérdőíves felmérést, mivel ezzel a módszerrel tudtam minél több embert elérni. Mivel nem csak az volt a célom, hogy sok embert érjek el, hanem az is, hogy minél heterogénebb legyen a mintám, ezért csak az alsó korhatárra tettem korlátozást. Szerencsére sikerült is elérnem a célom és minden korosztályból szert tettem kitöltőkre köszönhetően a közösségi média előnyeinek. A kutatásom során beigazolódott a kitöltők válaszai alapján, hogy az emberek szemében nagy mértékben pozitív irányban változik meg egy cég imázsa, amennyiben nonbusiness célokat támogat, vagy kampányokat szervez és ezeket megfelelően kommunikálja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntarthatóság, kommunikációs eszközök, nonbusiness marketing, primer vizsgálatok, vállalatok megítélése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet