"SieSales" - CRM rendszer bevezetésének értékelése a Siemens Zrt.-nél és a benne rejlő továbbfejlesztési lehetőségek

Besenyei Loretta (2021) "SieSales" - CRM rendszer bevezetésének értékelése a Siemens Zrt.-nél és a benne rejlő továbbfejlesztési lehetőségek. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Besenyei Loretta_szakdolgozat.pdf] PDF
Besenyei Loretta_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 05..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (382kB)

Absztrakt (kivonat)

Esettanulmány jellegű szakdolgozatomban egy Salesforce alapú CRM rendszer bevezetését értékelem a Siemens Zrt.-n belül, magába foglalva a projekt mikro- és makrokörnyezeti elemzését, tervezési folyamatait, kivitelezését és jelenlegi funkcióit, nagy hangsúlyt fektetve a felhasználói tapasztalatokra és visszajelzésekre. A dolgozat célja az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszert érintő koherens, a hatékony munkavégzést célzó továbbfejlesztési javaslatok megfogalmazása, melyek hozzájárulhatnak a jövőbeli vezetői döntéshozatalhoz és a változásmenedzsment lépéseinek szakszerű lekövetéséhez a vállalaton belül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, nagyvállalatok esettanulmányok, projektmenedzsment, ügyfélkapcsolati menedzsment, változásmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet