Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt

Boda Kincső (2021) Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Boda Kincső - Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt - Szakdolgozat.pdf] PDF
Boda Kincső - Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2121. December 05..

Download (1MB)
[thumbnail of Boda Kincső 241BJ nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Boda Kincső 241BJ nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (174kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat választott témája a Naos Hungary Kft. alá tartozó Institut Esthederm luxuskozmetikai márka Covid-19 vírus alatti hazai bevezetésének szemléltetése.A dolgozat a márkabevezetést és az ehhez kapcsolódó koronavírus hatását, bevezetésre vonatkozó befolyásolását foglalja össze egy esettanulmány formájában.  A dolgozat primer része a marketing 4P elemein (Product, Place, Price, Promotion) keresztül szemlélteti a bevezetés fázisait, és a járvány ezen részekre való kihatását, valamint szakértői mélyinterjúkon keresztül is vizsgálja a márka piacra kerülésének sikerességét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, koronavírus-járvány (COVID-19), luxuskozmetikum, márkabevezetés, piaci bevezetés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet