Boda Kincső (2021) Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Boda Kincső - Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2121. December 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Boda Kincső 241BJ nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (174kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat választott témája a Naos Hungary Kft. alá tartozó Institut Esthederm luxuskozmetikai márka Covid-19 vírus alatti hazai bevezetésének szemléltetése.A dolgozat a márkabevezetést és az ehhez kapcsolódó koronavírus hatását, bevezetésre vonatkozó befolyásolását foglalja össze egy esettanulmány formájában. A dolgozat primer része a marketing 4P elemein (Product, Place, Price, Promotion) keresztül szemlélteti a bevezetés fázisait, és a járvány ezen részekre való kihatását, valamint szakértői mélyinterjúkon keresztül is vizsgálja a márka piacra kerülésének sikerességét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, koronavírus-járvány (COVID-19), luxuskozmetikum, márkabevezetés, piaci bevezetés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |