A zene szerepe a TV-reklámokban

Freund Zita (2021) A zene szerepe a TV-reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A zene szerepe a TV-reklámokban.pdf]
Előnézet
PDF
A zene szerepe a TV-reklámokban.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (83kB)

Absztrakt (kivonat)

Az egyre nagyobb médiapiac magával hordozza az egyre nagyobb reklámpiacot is. A reklámok minden elérhető eszközzel próbálják felhívni a fogyasztók figyelmét a promotált termékekre/szolgáltatásokra. Egyik legjelentősebb és leghatásosabb eszközük az audio anyagok alkalmazása. Diplomamunkámban megvizsgálom a zene, emberi érzelmekre való hatását, valamint a marketingben való szerepét. Ezen belül is pontosan a televíziós reklámokban használt hanganyagok tudatos alkalmazását, ami a fogyasztót befolyásolhatja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Külső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, hangnem, reklám, tempó, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38626

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet