A stadion, ahová még a sas is leszáll, avagy A szurkolói élmény vizsgálata a Groupama Aréna mérkőzésnapi szolgáltatásain keresztül

Hegedüs Ádám (2021) A stadion, ahová még a sas is leszáll, avagy A szurkolói élmény vizsgálata a Groupama Aréna mérkőzésnapi szolgáltatásain keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Hegedüs Ádám.pdf] PDF
Szakdolgozat - Hegedüs Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom górcső alá veszi a sportmarketing jellemzőit a Groupama Aréna példáján keresztül. Megvizsgálom melyek azok a marketing eszközök, amelyekkel javítani lehet egy mérkőzés élményét, illetve melyek azok a stratégiák, amelyet egy futballklub alkalmazni tud, annak érdekében, hogy még több szurkoló látogasson ki a mérkőzésekre. Szakdolgozatom során szeretnék makrokörnyezeti elemzést végezni, ehhez a STEEP tényezőket fogom segítségül venni. Ennek mentén fogom felmérni a Groupama Aréna és a Ferencváros hazai piaci helyzetét. Ezt követően SWOT analízis segítségével szeretném megvizsgálni, hogy mi áll annak a hátterében, hogy Magyarországon a Groupama Aréna kiemelkedik a többi stadion közül. Illetve, hogy melyek a létesítmény jövőbeli fejlődési lehetőségei. Végül kutatásom értékelését megelőzően szeretném elemezni a Groupama Aréna által nyújtott szolgáltatásokat a marketing mix “7P” elve mentén a jegyértékesítésre kivetítve.   Kérdőíves kutatásom során a szurkolói elégedettséget igyekszem felmérni, különösen fókuszálva a meccsnapokra. Választ keresek arra, hogy melyek azok az elemek, amely terén fejlődésre, fejlesztésre van szüksége az Arénának, illetve, hogy melyek azok a szolgáltatások, amelyekkel elégedettek a szurkolók és nem szorulnak fejlesztésre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
Tóth Fruzsina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, labdarúgás, Magyarország, sport, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:08
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet