Orgon Béla (2021) Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája A 4% Fitness edzőterem marketingszempontú elemzése, ahol elemzem a makrokörnyezetét, mikrokörnyezetét, 7P alapján és még sok, a marketingben releváns szempontok alapján. Kutatómunkámhoz online kérdőívet használtam, amelynek célja a hazai edzőtermi szokások, igények megismerése volt, demográfiai ismérvek alapján. Próbáltam gyakorlatias és mégis szakmai szemmel megközelíteni ezt a témakört és a cég elemzése során feltárni rejtett hibákat, problémákat és olyan javaslatokat tenni, amelyek segíthetik a Négyszázalék Kft. fejlődését és eredményességét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7P modell, business marketing, egészség, kérdőív, kérdőíves felmérés, sport, vállalkozás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

