A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében

Weiler Mirtill (2021) A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_WEILER_MIRTILL.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_WEILER_MIRTILL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Perszóna versenytárs elemzés - Számadat megfigyelés a szűrők függvényében.pdf] PDF
Perszóna versenytárs elemzés - Számadat megfigyelés a szűrők függvényében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (77kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Zyntern.com Állásportál digitális felületét fogom elemezni a Z és Y generációk körében. Célja, hogy egy átfogó képet kapjak a versenytársakkal szembeni előnyeiről és hátrányairól, valamint részletesen a negatív és pozitív ismertetőjegyeket is megismerjem, melyek a leginkább hasznosak a két generáció számára. Primer kutatásom során 2 féle módszert alkalmazva először egy kvalitatív digitális megfigyelést végeztem, majd kvalitatív mélyinterjúkat készítettem. A mélyinterjút Z és fiatalabb Y generációs résztvevőkkel készítettem. Többek között a munkavállalási tapasztalataikat, álláskeresési nehézségeiket, valamint pozitív megjegyzéseiket is felmértem. Kutatásomban az előre feltámasztott kérdéseimre választ kaptam, a kutatásom az előre feltámasztott célt elérte. A Zyntern.com Állásportál felülete és szűrőfunkciói a legideálisabbnak bizonyultak a résztvevők körében, valamint a tehetséggondozó programok is pozitív hatást gyakoroltak az alanyok körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Vásárhelyi Dorottya
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cégelemzés, célcsopor(tok), digitális felületek, e-marketing - elektronikus marketing, generációs fejlődés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet