Weiler Mirtill (2021) A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_WEILER_MIRTILL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Perszóna versenytárs elemzés - Számadat megfigyelés a szűrők függvényében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (77kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Zyntern.com Állásportál digitális felületét fogom elemezni a Z és Y generációk körében. Célja, hogy egy átfogó képet kapjak a versenytársakkal szembeni előnyeiről és hátrányairól, valamint részletesen a negatív és pozitív ismertetőjegyeket is megismerjem, melyek a leginkább hasznosak a két generáció számára. Primer kutatásom során 2 féle módszert alkalmazva először egy kvalitatív digitális megfigyelést végeztem, majd kvalitatív mélyinterjúkat készítettem. A mélyinterjút Z és fiatalabb Y generációs résztvevőkkel készítettem. Többek között a munkavállalási tapasztalataikat, álláskeresési nehézségeiket, valamint pozitív megjegyzéseiket is felmértem. Kutatásomban az előre feltámasztott kérdéseimre választ kaptam, a kutatásom az előre feltámasztott célt elérte. A Zyntern.com Állásportál felülete és szűrőfunkciói a legideálisabbnak bizonyultak a résztvevők körében, valamint a tehetséggondozó programok is pozitív hatást gyakoroltak az alanyok körében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cégelemzés, célcsopor(tok), digitális felületek, e-marketing - elektronikus marketing, generációs fejlődés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |