Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre

Pencz Dóra (2021) Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat végleges fájl.pdf] PDF
szakdolgozat végleges fájl.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (899kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája az online hirdetések, azon belül kiemelt szerepet kaptak az online videós hirdetések. Szakdolgozatomban bemutatásra került a kommunikáció, marketingkommunikáció, az online hirdetések és az online videós hirdetések. Ezen kívül elemzésre került a 2020-as médiatorta és annak adatai, majd azt követően szakdolgozatomban bemutattam az online hirdetésekre ható trendeket, illetve mi várható a jövőben mint újítás. Kutatási témám is az online hirdetésekhez kapcsolódott. A kutatásom során kérdőíves megkérdezést alkalmaztam mely arra irányúlt melyik online hirdetés a kevésbé zavaró a fogyasztók számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Erdélyi Eszter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingkommunikáció, online, online hirdetés, videós hirdetés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet