Pencz Dóra (2021) Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat végleges fájl.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (899kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája az online hirdetések, azon belül kiemelt szerepet kaptak az online videós hirdetések. Szakdolgozatomban bemutatásra került a kommunikáció, marketingkommunikáció, az online hirdetések és az online videós hirdetések. Ezen kívül elemzésre került a 2020-as médiatorta és annak adatai, majd azt követően szakdolgozatomban bemutattam az online hirdetésekre ható trendeket, illetve mi várható a jövőben mint újítás. Kutatási témám is az online hirdetésekhez kapcsolódott. A kutatásom során kérdőíves megkérdezést alkalmaztam mely arra irányúlt melyik online hirdetés a kevésbé zavaró a fogyasztók számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingkommunikáció, online, online hirdetés, videós hirdetés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |