Ligetfalvi Gerda (2021) Melyek azok a felületek, amelyeken leginkább megszólíthatók a Z generáció tagjai, és hogyan lehet őket bevonzani a szakképzésbe? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Z generáció számára vonzó szakképzés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
1.sz_melléklet_Kérdőív a továbbtanulásról és a közösségi médiában való jelenlétről - Google Űrlapok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (159kB) |
|
PDF
2.sz_melléklet_Online tartalomgyártó PK_IKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (698kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban leginkább azokra a kérdésekre keresem a választ, hogy milyen közösségi média felületeken találhatók meg a Z generáció tagjai, amin keresztül megcélozhatók, és melyek azok az előnyei a szakképzésnek, amelyek vonzóak számukra. A szakképzési rendszer bemutatása után, azokat az indokokat, tényeket ismertetem, amelyek szükségessé tették a rendszer megújítását. Ezt követően az egyes generációkat elemzem közös jellemzőik, fogyasztói döntéseik, munkához való hozzáállásuk alapján. Ezt a Z generációval bezárólag teszem, természetesen rájuk fektetve a legnagyobb hangsúlyt. Szakképzésben tanulók által kitöltött primer kutatásom eredményei ismertetése után, az online kommunikációs megoldásokra térek ki, melyben a tartalom marketinget és az influencer marketinget mutatom be részletesebben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | generáció, szakképzés, szakképzési rendszer, szakképző iskola, technikum |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |