A táplálékkiegészítők piaca és a fogyasztói magatartás és motivációk

Farda Balázs (2021) A táplálékkiegészítők piaca és a fogyasztói magatartás és motivációk. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Farda Balázs végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat Farda Balázs végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A táplálékkiegészítők napjaink egészségtudatos életmódjának alapelemei. A dolgozatom bemutatja, hogy mik a táplálékkiegészítők, milyen kérdések lengik körül a piacot, hogyan épül fel és milyen motivációk húzódnak meg mögötte, amire felépül. A besorolástól kezdve az alapvető jogi környezeten át a munkám bemutatja továbbá a főbb piaci szereplőket, a marketingtevékenységet, javaslatokat ad új termékek bevezetésérére. A fogyasztói magatartást és motivációkat reprezentatív felmérésekkel támasztom alá. A dolgozatom mérlegeli a kockázatokat és a fogyasztók tájékozottságát, amelynek mentén megismerhetjük az egész piacot és résztvevőit, illetve megjelenik benne a pandémia, amely 2020. márciusa óta változtatja meg az életünket. A kérdőív pedig választ adhat a piac jövőjére a kitöltők demográfiai összetétele miatt, illetve további eddig nem, vagy kevésbé kutatott aspektusairól az étrend-kiegészítők piacának.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egészség, étrend-kiegészítő, fogyasztói magatartás, motiváció, piaci elemzés, táplálékkiegészítők
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet