Farda Balázs (2021) A táplálékkiegészítők piaca és a fogyasztói magatartás és motivációk. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Farda Balázs végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A táplálékkiegészítők napjaink egészségtudatos életmódjának alapelemei. A dolgozatom bemutatja, hogy mik a táplálékkiegészítők, milyen kérdések lengik körül a piacot, hogyan épül fel és milyen motivációk húzódnak meg mögötte, amire felépül. A besorolástól kezdve az alapvető jogi környezeten át a munkám bemutatja továbbá a főbb piaci szereplőket, a marketingtevékenységet, javaslatokat ad új termékek bevezetésérére. A fogyasztói magatartást és motivációkat reprezentatív felmérésekkel támasztom alá. A dolgozatom mérlegeli a kockázatokat és a fogyasztók tájékozottságát, amelynek mentén megismerhetjük az egész piacot és résztvevőit, illetve megjelenik benne a pandémia, amely 2020. márciusa óta változtatja meg az életünket. A kérdőív pedig választ adhat a piac jövőjére a kitöltők demográfiai összetétele miatt, illetve további eddig nem, vagy kevésbé kutatott aspektusairól az étrend-kiegészítők piacának.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | egészség, étrend-kiegészítő, fogyasztói magatartás, motiváció, piaci elemzés, táplálékkiegészítők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |