Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében

Körmendi Mátyás (2021) Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Körmendi-Mátyás-Szakdolgozat.pdf] PDF
Körmendi-Mátyás-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Az online kampányok eredményességének vizsgálata során azt sikerült megállapítani, hogy rendkívül sok tényezőtől függ a megtérülés, ezért általánosságban beszélve nem mondható el minden kkv típusra és marketingügynökségre, hogy közvetlen módon megtérül a befektetés, ezért elsősorban a külső cégek által létrehozott tartalmak a magasabb költségvetéssel rendelkező vállalkozásokra nézve számít különösen előnyösnek. A mikrovállalkozások esetében a költségvetési limit legnagyobb részt nem teszi lehetővé a marektingügynökségek alkalmazását, így ebben az esetben a sajátkészítésű tartalmak közösségi felületeiken való megosztása jelenti az online marketingeszközök használatát. A legnagyobb probléma a hazai kkv-k életében továbbra is a mérési módszerek nem pontos alkalmazása, amikből rossz következtetések kerülnek levonásra, valamint mikrocégek esetében a mérés teljes hiánya. A mélyinterjú során kiderült, hogy a megfelelő áron dolgozó és minőségi munkát végző marketingügynökségek megtérülése jelentősen meghaladja a sajátkészítésű tartalmakét, így ha a rendelkezésre álló költségvetés lehetővé teszi, mindenképp javasolt a külső cégek alkalmazása márkaismertetési és forgalomnövekedési célzattal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Külső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eredményesség, kis- és középvállalkozás - KKV, marketingkommunikáció, online marketing, reklámügynökség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet