Körmendi Mátyás (2021) Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Körmendi-Mátyás-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online kampányok eredményességének vizsgálata során azt sikerült megállapítani, hogy rendkívül sok tényezőtől függ a megtérülés, ezért általánosságban beszélve nem mondható el minden kkv típusra és marketingügynökségre, hogy közvetlen módon megtérül a befektetés, ezért elsősorban a külső cégek által létrehozott tartalmak a magasabb költségvetéssel rendelkező vállalkozásokra nézve számít különösen előnyösnek. A mikrovállalkozások esetében a költségvetési limit legnagyobb részt nem teszi lehetővé a marektingügynökségek alkalmazását, így ebben az esetben a sajátkészítésű tartalmak közösségi felületeiken való megosztása jelenti az online marketingeszközök használatát. A legnagyobb probléma a hazai kkv-k életében továbbra is a mérési módszerek nem pontos alkalmazása, amikből rossz következtetések kerülnek levonásra, valamint mikrocégek esetében a mérés teljes hiánya. A mélyinterjú során kiderült, hogy a megfelelő áron dolgozó és minőségi munkát végző marketingügynökségek megtérülése jelentősen meghaladja a sajátkészítésű tartalmakét, így ha a rendelkezésre álló költségvetés lehetővé teszi, mindenképp javasolt a külső cégek alkalmazása márkaismertetési és forgalomnövekedési célzattal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eredményesség, kis- és középvállalkozás - KKV, marketingkommunikáció, online marketing, reklámügynökség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |