Tóth Kata Veronika (2021) Egy mezőgazdasági vállalkozás mutatóinak elemzése a hazai és nemzetközi agrármarketing vizsgálatának tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tóth Kata Veronika Szakdolgozat- VF3ZDB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban egy mezőgazdasági vállalkozást elemzek a hazai és nemzetközi agrármarketing vizsgálatának tükrében. A vállalatot a STEEP, Porteri, Portfólió elemzés és Marketingmix segítségével mutatom be. Miután a szakirodalmi áttekintésben felmértem a nemzetközi és hazai agrármarketing helyzetét és sajátosságait, a primer kutatásom kiértékelésével folytatódik a dolgozatom. Kvantitatív kérdőívem célja az volt, hogy kivizsgáljam a fogyasztók tejtermék vásárlásnál meghozott döntéseit. A kérdőív eredményeinek kiértékelése után megvizsgálom a hipotéziseim helyességét, konklúziómban összefoglalom a javaslataimat, majd összegzem a dolgozatom tanulságait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | agrármarketing, marketingmix, mezőgazdaság, portfólió elemzés, vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |