Reklámok hatása a női fogyasztókra

Gombos Réka Eszter (2021) Reklámok hatása a női fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gombos Réka Eszter.pdf] PDF
Gombos Réka Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során több oldalról vizsgálom meg azt, hogy a reklámokok hogyan hatnak a női fogyasztókra, milyen befolyással bírnak, milyen mértékű pozitív vagy negatív hozadékai voltak azoknak. Kíváncsi vagyok, hogy a hirdetésekben megjelenített szépségideálok valóban megfeleltek-e a valós női szépségnek. Továbbá az, azokban megjelenített női képmás tükrözi- e valóságot vagy idealizáltként jelenik meg. Szeretném mélyebben megismerni maga a női fogyasztók véleményét, tapasztalatait, hozzáállását a reklámokhoz. Valóban nagymértékben tud befolyásolni, valóban származhat belőle bármely mentális vagy fizikális betegség?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth Eliza Eszter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó, hatás, Nő, reklám, Szépség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet