Reklámok hatása a női fogyasztókra

Gombos Réka Eszter (2021) Reklámok hatása a női fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gombos Réka Eszter.pdf] PDF
Gombos Réka Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során több oldalról vizsgálom meg azt, hogy a reklámokok hogyan hatnak a női fogyasztókra, milyen befolyással bírnak, milyen mértékű pozitív vagy negatív hozadékai voltak azoknak. Kíváncsi vagyok, hogy a hirdetésekben megjelenített szépségideálok valóban megfeleltek-e a valós női szépségnek. Továbbá az, azokban megjelenített női képmás tükrözi- e valóságot vagy idealizáltként jelenik meg. Szeretném mélyebben megismerni maga a női fogyasztók véleményét, tapasztalatait, hozzáállását a reklámokhoz. Valóban nagymértékben tud befolyásolni, valóban származhat belőle bármely mentális vagy fizikális betegség?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó, hatás, Nő, reklám, Szépség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet