Zombor Adrienn (2021) Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Zombor Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (729kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom legfőbb célja az, hogy bemutassam a fiatalok körében manapság az egyik legnépszerűbb bankszámlát, az OTP Juniort, és azt összehasonlítsam a legnagyobb hazai versenytársaival, hogy egy átfogó, globális képet kapjak a hazánkban kifejezetten fiatalok részére elérhető bankszámlák piacáról, illetve azt elemezzem szolgáltatásmarketing szempontból. Kitérek a szolgáltatás marketing-mixre, vagyis a 7P egyes, releváns elemeire az OTP Juniorra vonatkozóan, illetve a szolgáltatásmarketing alapjára, a HIPI elvre. Dolgozatom primer kutatási része egy kérdőív, mely alapján az előzetesen megfogalmazott hipotéziseimet alá tudtam támasztani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, banki szolgáltatás(ok), bankmarketing, marketing, OTP Bank |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |