Labdarúgás a marketing árnyékában

Lehoczki Martin (2021) Labdarúgás a marketing árnyékában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of LehoczkiMartin szakdolgozat.pdf] PDF
LehoczkiMartin szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban kifejtem a labdarúgás kommunikációját a közösségi médiában a fogyasztókra tekintve. Bemutatásra kerül a sportmarketing, labdarúgás szerepe a sportban, illetve a marketingmix érvényesülése a labdarúgásban. A dolgozatom célja az volt, hogy minél jobban megismerjem a klubok online kommunikációját és erre hogyan reagálnak a fogyasztók. Bemutattam a labdarúgás üzleti modelljét, példákon keresztül, hogy minél részletesebben lehessen tudni a labdarúgás üzletiessé válásáról. A dolgozatom végén egy kérdőívet elemzek, amelyből sok hasznos információ leszűrhető.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kárász Zsófia Veronika
Külső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: covid 19, közösségi média, labdarúgás, marketingkommunikáció, sportmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet