Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában

Fornádi Krisztina (2021) Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fornádi Krisztina_Szakdolgozat_ASN936.pdf] PDF
Fornádi Krisztina_Szakdolgozat_ASN936.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az egészséges és fitt életmódra való törekvés hosszú múltra tekint vissza, de manapság különösen megnőtt az érdeklődés az egészség és a jólét iránt. A megfelelő marketingnek, a fitneszklubok világszerte történő elterjedésének és a legmodernebb gépek használatának köszönhetően, mára a fitneszipar maga is egy jól eladható marketing termékké vált, az egyéni résztvevő pedig fogyasztóvá a sporttermékek és szolgáltatások piacán. Az egészséges táplálkozás és a rendszeres testmozgás gyakran a közösségi médiaplatformok, mint pl. Facebook, Instagram, Youtube által motivált. A közösségi médiában jelenleg hatalmas felhajtás van a fitnesz és az egészség körül, ezért rengetegen használják a közösségi médiát arra, hogy beszámoljanak életmódjukról és tanácsokat adjanak másoknak. Ez motiválja és ösztönzi közönségüket, hogy hasonló életmóddal javítsanak önmagukon. Itt jönnek a képbe az influenszerek. Manapság már életünk részévé vált a közösségi média és itthon is egyre népszerűbbek a közösségi médiában az edzés, egészséges életmód területén tevékenykedő fitnesz influenszerek. A fitnesz influenszerek pusztán az általuk közzétett videók és képek által képesek befolyásolni követőik döntéseit, tulajdonképpen példaképükké válnak, és közönségük is elszeretné érni azt a fitt életformát, amelyet a fitnesz influenszerek képviselnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Csuhai Viktória
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, fitnesz, influenszer, influenszer marketing, Instagram, közösségi média, youtube
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet