Fornádi Krisztina (2021) Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Fornádi Krisztina_Szakdolgozat_ASN936.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az egészséges és fitt életmódra való törekvés hosszú múltra tekint vissza, de manapság különösen megnőtt az érdeklődés az egészség és a jólét iránt. A megfelelő marketingnek, a fitneszklubok világszerte történő elterjedésének és a legmodernebb gépek használatának köszönhetően, mára a fitneszipar maga is egy jól eladható marketing termékké vált, az egyéni résztvevő pedig fogyasztóvá a sporttermékek és szolgáltatások piacán. Az egészséges táplálkozás és a rendszeres testmozgás gyakran a közösségi médiaplatformok, mint pl. Facebook, Instagram, Youtube által motivált. A közösségi médiában jelenleg hatalmas felhajtás van a fitnesz és az egészség körül, ezért rengetegen használják a közösségi médiát arra, hogy beszámoljanak életmódjukról és tanácsokat adjanak másoknak. Ez motiválja és ösztönzi közönségüket, hogy hasonló életmóddal javítsanak önmagukon. Itt jönnek a képbe az influenszerek. Manapság már életünk részévé vált a közösségi média és itthon is egyre népszerűbbek a közösségi médiában az edzés, egészséges életmód területén tevékenykedő fitnesz influenszerek. A fitnesz influenszerek pusztán az általuk közzétett videók és képek által képesek befolyásolni követőik döntéseit, tulajdonképpen példaképükké válnak, és közönségük is elszeretné érni azt a fitt életformát, amelyet a fitnesz influenszerek képviselnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, fitnesz, influenszer, influenszer marketing, Instagram, közösségi média, youtube |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |