A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében

Krajcz Klaudia (2021) A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Krajcz Klaudia - szakdolgozat - végleges 12.03..pdf] PDF
Krajcz Klaudia - szakdolgozat - végleges 12.03..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (991kB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi média napjaink, sőt a generációm egyik legmeghatározóbb eleme. Legtöbben már ébredés után egyből valamelyik közösségi platform hírfolyamát görgetjük, onnan értesülünk elsőként a világban történt eseményekről, azon keresztül tartjuk a mindennapi kapcsolatot ismerőseinkkel, barátainkkal, távoli szeretteinkkel. A COVID-19 megjelenésével teljes mértékben megváltozott az életünk, sokkal inkább előtérbe kerültek ezek az online felületek. A pandémia miatt kialakult helyzet az üzleti élet szereplőit is változások bevezetésére kényszerítette, sokkal nagyobb szerepe lett a közösségi hálónak az értékesítésben. Szakdolgozatomban a közösségi háló szerepéről, a közösségi médiában rejlő hirdetési lehetőségekről, azok hatékonyságáról és az értékesítésre gyakorolt hatásukról írok, a NYX Professional Makeup Hungary vonatkozásában. A primer kutatásom során kérdőíves felmérést végeztem, melynek célja főként a magyarországi sminkvásárlási szokások megismerése, a fogyasztók online jelenlétének feltérképezése továbbá az közösségi média hirdetésekről alkotott véleményük, azok vásárlásösztönző hatásának vizsgálata volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kárász Zsófia Veronika
Külső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, influencer, közösségi háló, közösségi média, közösségi média marketing, szépségipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet